ایرنیک (IRNIC)

به ایرنیک، مرکز ثبت دامنه‌های مرتبه‌اول کشوری نقطه-آی‌آر (‎.ir) و نقطه-ایران (.ایران) خوش آمدید.




پشتیبانی

  سامانهٔ ثبت  


تماس با واحد ثبت

روش‌های ارسال مدارک :


دامنه‌های اینترنتی

در این بخش می‌توانید اقدام به ثبت، مدیریت، انتقال (خرید و فروش)، و حتی لغو دامنه‌ها کنید.



درخواست‌ها و پرداخت‌ها

بخش درخواست‌ها و امور مالی

  • درخواست‌های من: مشاهده‌ی آخرین وضعیت درخواست‌ها، پرداخت یا لغو درخواست‌ها.
  • واریز به حساب شناسه: واحد ثبت (یونیت) برای شناسه‌ی خود بخرید و در آینده از آن برای پرداخت درخواست‌های خود استفاده کنید.
  • گزارش اعتبار: گزارش مالی (واریزها و خرج‌های) حساب خود را ببینید.

نمایندگان فروش

بخش درخواست‌ها و امور مالی


  آخرین اخبار   

  اختلال در سامانه ثبت دامنه

با احترام به اطلاع کاربران گرامی‌ می‌رساند با توجه به اختلال بوجود آمده در سامانه ثبت دامنه نقطه آي آر٬ امروز یکشنبه مورخ ۲۰ خرداد ماه ۱۳۹۷ دامنه ای منقضی یا معلق نخواهد شد.

  ضمن تبریک سال نو و با آرزوی بهترین‌ها، برنامه کاری ایرنیک در ایام تعطیلات به شرح زیر می‌باشد:

  • نرم افزار منقضی و معلق کردن دامنه‌ها از ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ الی ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ اجرا نخواهد شد و پس از آن منقضی و معلق کردن دامنه‌ها طبق روال عادی از ۱۵ فروردین ۱۳۹۷ اغاز خواهد شد.
  • ساعات کاری ایرنیک در روزهای ۵ ٬ ۶ ٬ ۷ و ۸ فروردین ۱۳۹۷، از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۳:۳۰ خواهد بود.
  • ساعات پاسخگویی تلفنی در این ایام از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۲:۰۰ می‌باشد.
  • ایمیل‌های ارسالی به نشانی Info@nic.ir در طول مدت تعطیلات بررسی خواهند شد.
  • ثبت و تایید دامنه‌هایی که احتیاج به ارسال مدارک ندارند در طول مدت تعطیلات انجام می‌گردد.
  • سایر کارهای مربوط به دامنه‌ها در روزهای ۵ ٬ ۶ ٬ ۷ و ۸ فروردین ۱۳۹۷ به انجام می‌رسند.

  مرکز ثبت دامنه روز شنبه ۱۴ مرداد ماه ۱۳۹۶ تعطیل می‌باشد

با احترام به اطلاع کاربران گرامی‌ می‌رساند با توجه به تعطیلی کلیه دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی در روز شنبه چهاردهم مرداد ۱۳۹۶ در شهر تهران٬ مرکز ثبت دامنه در این روز تعطیل می باشد. لازم به توضیح است در تاریخ مذکور دامنه‌ای لغو و معلق نخواهد شد.

  بروزرسانی سامانه واحد ثبت دامنه

با احترام به اطلاع کاربران گرامی‌ می‌رساند دسترسی به سامانه‌ ثبت دامنه نقطه آي آر در روز چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ به دلیل بروزرسانی واحد ثبت دامنه از ساعت ۱۶ الی ۱۷، ممکن است با اختلال همراه باشد.

  افزایش ساعت پاسخگویی تلفنی

به اطلاع کاربران گرامی می‌رساند با توجه به افزایش نرخ رشد ثبت دامنه نقطه‌آی‌آر و در نتیجه نیاز به ارتقای خدمات پشتیبانی و همچنین به منظور تأمین رضایت کاربران محترم، ساعات پاسخگویی تلفنی این مرکز به شرح زیر افزایش می یابد:روزهای شنبه تا چهارشنبه: صبح‌ها از ساعت ۹ الی ۱۲ و بعد از ظهرها از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۶.پشتیبانی برخط نیز همانند روال پیشین از ساعت ۱۴ الی ۱۵ در دسترس کاربران خواهد بود.



  اطلاعات تماس با ایرنیک   

آدرس پست الکترونیک: info@nic.ir

پشتیبانی برخط: فقط در روزهای کاری و بین ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۵:۰۰ (به وقت تهران) پاسخگو می‌باشد.

تلفن :  ‎ ‎(+۹۸ ۲۱) ۲۳۵۸ ۷۰۰۰‎  
   (فقط در روزهای کاری و بین ساعت ۹:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و ۱۳:۳۰ تا ۱۶:۰۰(به وقت تهران) پاسخگو می‌باشد.)

نمابر :  ‎ (+۹۸ ۲۱) ۲۲۲۹ ۵۷۰۰‎